Aі-мило загущувач, найчастіше використовується для змащення шпильок та інших частин шасі мобільних пристроїв.Кінематична в'язкість при 40 ° С: 350Теплові режими: ° C: -20 до +90Специфікація: ISO 6743/9 BBHA 00 DIN 51 502 G00G-20.....
Са-мило загущувач, використовується для змащення водяних насосів двигунів внутрішнього згоряння.Кінематична в'язкість при 40 ° С: 50Теплові режими: ° C: -25 до +80Специфікація: ISO 6743/9CAHA 4 DIN 51 502 K4E-25.....
MOGUL GLISON призначений в основному для змащування направляючих поверхонь, які працють в складних умовах, ефективно запобігає утворенню різких рухів при низьких швидкостях і високих навантаженнях - так званих Stick ковзаннях, які порушують функціональність обладнання. Вони використовуються також.....
Літій-комплекс загущувач, використовується для змазки динамічно завантажених роликових підшипників, що працюють під високим навантаженням і при високих температурах.Кінематична в’язкість при 40 °С: 175Теплові режими ° C: -30 до +180Специфікація: ISO 6743/9 BEEB2 DIN 51 502 KP2P-30.....
NLGI 2-3, Лі мило загущувач, використовується для змащування підшипників кочення, підшипників електродвигунів, підшипників ковзання, зубчастих коліс і т.п.Кінематична в’язкість при 40 °С: 50Теплові режими ° C: -30 до +120Специфікація: ISO 6743/9 CCEA 2 DIN 51 502 K2K-30.....
Li-мило загущувач, використовується для змащування динамічно завантажених підшипників кочення в промислових додатках, підшипників ковзання.Кінематична в’язкість при 40 °С: 50Теплові режими ° C: -30 до +120 Специфікація: ISO 6743/9 CCEB 2/3 DIN 51 502 KF2/3K-30.....
Li-мило загущувач, використовується для змащування динамічно завантажених підшипників кочення в промислових додатках, підшипників ковзання.Кінематична в’язкість при 40 °С: 50Теплові режими ° C: -30 до +120 Специфікація: ISO 6743/9 CCEB 2/3 DIN 51 502 KF2/3K-30.....
Li-мило загущувач, використовується для змащування динамічно завантажених підшипників кочення в промислових додатках, підшипників ковзання.Кінематична в’язкість при 40 °С: 50Теплові режими ° C: -30 до +120 Специфікація: ISO 6743/9 CCEB 2/3 DIN 51 502 KF2/3K-30.....
Li-мило загущувач, використовується для змащування динамічно завантажених підшипників кочення в промислових додатках, підшипників ковзання.Кінематична в’язкість при 40 °С: 50Теплові режими ° C: -30 до +120 Специфікація: ISO 6743/9 CCEB 2/3 DIN 51 502 KF2/3K-30.....
MOGUL MOLYKA PASTA / 500г / Змазка технічнаОпис:MOGUL MOLYKA PASTA - це спеціальний продукт, готується із суміші якісного рафінованої нафтової олії та технічного дисульфіду молібдену, отриманого подрібненням та переробкою природного молібденові концентрати. На вигляд це виріб темно-сірого кольору, г.....
Са-мило загущувач, використовується для змащення коліс локомотивів.Кінематична в’язкість при 40 °С: 20Теплові режими ° C: -35 до +60 Специфікація: ISO 6743/9CAEA 000 DIN 51 502 K000C-30.....
Aі-мило загущувач, найчастіше використовується для змащення шпильок та інших частин шасі мобільних пристроїв.Кінематична в'язкість при 40 ° С: 350Теплові режими: ° C: -20 до +90Специфікація: ISO 6743/9 BBHA 00 DIN 51 502 G00G-20.....
Aі-мило загущувач, найчастіше використовується для змащення шпильок та інших частин шасі мобільних пристроїв.Кінематична в'язкість при 40 ° С: 350Теплові режими: ° C: -20 до +90Специфікація: ISO 6743/9 BBHA 00 DIN 51 502 G00G-20.....
Біорозкладана змазка (відповідно з випробуванням CeCl-33-A-93) на основі ріпакової олії з додаванням графіту, призначена для змащення залізничних фланців і подібних додатків.Теплові режимим: -15 до +50.....
Літій-комплекс загущувач, використовується для змазки динамічно завантажених роликових підшипників, що працюють під високим навантаженням і при високих температурах.Кінематична в’язкість при 40 °С: 175Теплові режими ° C: -30 до +180Специфікація: ISO 6743/9 BEEB2 DIN 51 502 KP2P-30.....
Літій-комплекс загущувач, використовується для змазки динамічно завантажених роликових підшипників, що працюють під високим навантаженням і при високих температурах.Кінематична в’язкість при 40 °С: 175Теплові режими ° C: -30 до +180Специфікація: ISO 6743/9 BEEB2 DIN 51 502 KP2P-30.....